Ибероамерички центар Филозофског факултета у Новом Саду и Удружење професора шпанског језика Србије организовали су књижевни конкурс за студенте и средњошколце који уче шпански језик.
Међу есејима, прво место припало је Александри Беодрански, ученици IV-5, за рад “Un día inusual en Barcelona” док су треће место у истој категорији добили радови Ларе Стајић, ученицe II-2 „Feminismo y protestas en Latinoamérica“ и Јелене Ћаћић , ученице IV-5 , “Dos milveinte”.
Међу есејима 2. награду добила је Јована Бањанин, студент Филозофског Факултета у Новом Саду а бивши карловачки ђак.
Будући да се велики број издавача одазвао позиву да донира књиге сви учесници конкурса су награђени . Првонаграђени су добили пакет од десет књига разних издавача, другонаграђени осам, трећенаграђени шест, док су сви остали учесници добили на поклон по две књиге.
Међу награђеним ученицима Карловачке гимназије за учешће на конкурсу су:
Божидар Миловац IV-5 , Aна Молнар II-2, Сара Стошић II-2, Мина Десница II-2, Марина Кенђур II-2
и Андреа Оука II-2.
О наградама је одлучивао жири у саставу др Јелица Вељовић (ФИЛУМ, Крагујевац), др Жељко Донић (Филолошки факултет у Београду), др Ивана Георгијев (Филозофски факултет УНС), др Владимир Карановић (Филолошки факултет у Београду), др Анета Тривић (ФИЛУМ, Крагујевац), др Моисес Морено (Филозофски факултет УНС), мср Џени Пердомо (Филолошки факултет у Београду) и Тијана Пиштигњат, XIV Београдска гимназија.
Критеријуми за оцењивање радова били су следећи: садржина (иновативност, оригиналност приче/песничке идеје/есејистичке теме), квалитет текста (граматика и правопис, одабир лексике код поезије, звучност стихова, формална организација песме, реченична конструкција у прози, израз на шпанском језику…), структура (унутрашња повезаност делова текста, узрочно-последични след у есеју, причи, повезаност и организација мотива у песмама), општи утисак.
Координатори конкурса биле су др Бојана Ковачевић Петровић (Ибероамерички центар Филозофског факултета УНС) и Јелена Камберовић (Карловачка гимназиија, АПЕС).